BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

April 9, 2009

time to remember..n regret...

bila teringt balik masa sekolah dlu2, memg best....
rasa menyesal knp la x buat btul2 dulu.... kalo dulu, xbyk benda kita kena fikr...kita just chill and enjoy je hidup ni...tp makin kite dewasa, byk perkara yg berlaku... byk perkara yg kta x tahu ape kesudahannya nanti.... ni lah hidup kita skrg....

bila kita dh matang, akhirnya kita akan tahu jugak siapa diri kta.... ape kite pernah wat silap atau tidak.... semua nyer dh terjadi dlm hidup setiap manusia... no one is perfect.. for GOD sake... cuma insan yg sempurna saje yg gembira menikmati hidup ni.... kekdg kan insan spti kita ni, x boleh menerima kegagalan diri sendiri...x boleh menerima org lain selayaknya...x boleh menilai kebaikan seseorg itu.... aku pon pernah wat kesilapan yg sama..... tp aku sedar.... skrg...hidup ni lebih bermakna bile kita dh ader matlamat, bile kita dh hlg sesuatu yg berharga.....

FRIENDSHIP......
fikir kn lah.... kwn, teman atau shbt???
pilih lah seseorg ..... setiap manusia tu kalo boleh, nk everything is perfect depan mata.....

for those yg aku dh pernah kecewakan, i'm sorry.....even bukan face to face, but i'm sincere.....

when we lost someone or something yg amat berharga..... kita akan rasa kosong.....
mmg skrg ni aku rasa kosong... jd, aku fikir ape yg patut aku buat dgn idup aku??
adakah aku nk macam ni selama nya???
sejauh mana kah aku mampu bertahan untk hidup mcm nie???

skrg aku x ada jawapan untk semua itu........

0 reply(ies):